2 Ocak 2012 Pazartesi

2010 böyle geçti

2010 yılı çoooktan geçti... Ama benim tembel babam işleri sonraya bıraktığı için bloğumu yeni güncelliyor... İşte 2010 seçkisi... Bakalım 2010 yılı benim için nasıl geçmiş...Bir kere bol bol uyudum... Sanıyorsanız aldanıyorsunuz... Uyuduğum nadir anlardan biri olduğu için annem o anı belgelemiş...Elbette çok çok eğlendim... Bir oyuncakçıdaki bu anım benim için herşeyin eğlenceye dönüşebileceğini gösteriyor...Çok eğlendiğimi söylemiştim değil mi!.. İşte bu da benim "altın" teyzannem... Birlikte çok eğleniyoruz... Bir de daha sık görüşebilsek...
Arada bir iş kazaları da olmuyor değil... Onu da böyle ekmek içi gibi çözümlerle kolayca atlatıyoruz...

İyi ki doğmuşum ben ya... Valla bak... Güzel bir üçlü olduk biz böyle...
Ve tabii ki yürüme denemelerimi tamamladım... Her türlü zeminde itinayla yürünür...E boyum da uzadı tabii... Böylelikle dizüstünü kanepeüstünde kullanabiliyorum... Şu şifreyi ele geçireyim de bloğu ben güncelleyeyim bari... Boyumun bazı yerlere yetişmeyeceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz... İko teyzemin hediye ettiği tabur (tabureymiş adı ben kısaca tabur diyorum) çok işe yarıyor...
Doğum günümle yılbaşı denen kutlama gününün arka arkaya gelmesi de çok iyi... Kesintisiz eğlence... Bi de ağaç süsleniyormuş, Noel baba filan varmış... Gelecek yıllara bakıcaz artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder