3 Ocak 2012 Salı

2011 böyle geçti-2

Sizler için 2011'de yapmaktan en çok zevk aldığım şeyleri de derledik babamla...
Bakın bakalım neleri seviyorum...


En çok kitapları sevdim... Bu elimdeki annemin bana aldığı ilk kitap: Uyumak İstemeyen Zürafa... Ama bir sürü başka kitabım da var... Elif'in Bisikleti var... Timsah var... Osete var...
Kayu var... Sonracıma Sütdedem yeni kitaplar almış: Osete var, Minnoş var...Arada bir gazete sepetine oturup annemle babamın kitaplarını da karıştırıyorum. Özellikle de
"çok önemli" bir işimi yaparken... Ayakkabıları da çok seviyorum... Benim bir sürü var... Ama bazen anneminkileri de
deneyerek gelecek yıllara hazırlık yapıyorum... Babamı çok seviyorum tabii ki... Ama onun cep telefonundaki "vidyoları" izlemeyi de
çok seviyorum... 2011'de Mudanya'da balkon keyfi yapmak da çok güzeldi... Hele bir de dayımla oynadıktan
sonra balkonda sere serpe uzanmak daha da güzeldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder